TERMENII SI CONDITIILE ASICARS.RO



Inchirierea de catre dumneavoastra a oricarui autovehicul, se supune in totalitate termenilor si conditiilor de inchiriere alea autovehiculelor impuse de compania de inchiriere, precum si legilor din Romania.

Rezervarea unui autoturism pe website-ul www.asicars.ro este conditionate de aceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor noastra. Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre acestea, nu trebuii sa continuati sa faceti rezervarea.

Confirmarea rezervarii indica faptul ca ati inteles si acceptat termenii prezentati in continuare.

  1. Conditii generale de inchiriere:

    1. Pentru a putea inchiria o masina, clientul, trebuie sa posede permis de conducere de minim un an sis a prezinte documentul de identitate si buletinul valabile si emise pe numele lui;

    2. Clientul este direct raspunzator pentru obtinerea si detinerea tuturor documentelor necesare, incluzand, dar fara a se limita la permisul de conducere, atat din Romania, cat si din tarile pe care urmeaza sa le viziteze/tranziteze cu autoturismul inchiriat, compania noastra fiind exonerate de orice raspundere in acest sens;

    3. Clientul isi asuma in mod expres responsabilitatea deplina pentru inchirierea unui autovehicul si conducerea acestuia pe teritoriul Romaniei declarand expres ca are toate documentele necesare in posesia sa, inclusive un permis de conducere international, pentru cazurile in care detinerea unui astfel de permis este obligatorie conform legii;
    4. Cazurile in care legea prevede obligativitatea detinerii unui permis de conducere international pentru conducerea unui autovehicul pe teritoriul Romaniei (conform art 83 al 2 din OUG 195/2002), sunt: 

      1. atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat care nu este membru UE; 

      2. atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat care nu este membru al Conventiei de la Viena privind circulatia rutiera;

      3. atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat cu care Romania nu are incheiat un tratat de recunoastere reciproca a permiselor auto.

    5. CLIENTUL va obtine dreptul de folosinta al autoturismului in baza permisului de conducere national din care sa reiasa data de obtinere a dreptului de a conduce.

    6. Pentru a închiria si a conduce un autoturism în condițiile standard, vârsta minimă obligatorie este de 23 ani. De asemenea, atat șoferul principal cât și șoferii adiționali, obligatoriu trebuie să dețină un permis de conducere valid, cu o vechime de cel puțin 12 luni.
    7. Asicars oferă posibiltatea de închiriere a unui autoturism persoanelor cu vârsta mai mică de 23 de ani (minim 18 ani) si/sau o vechime a permisului mai mică de 12 luni, în următoarele condiții: CLIENȚII și șoferii adiționali a caror varsta este cuprinsa intre 18 si 22 ani vor plati o taxa de "Sofer tanar" de 4 Euro / zi de inchiriere. Cei care au vasta mai mare de 23 ani nu vor plati aceasta taxa.


  1. Plata/rezervarea autoturismului

    1. Tarifele afisate pe site sunt calculate in functie de numarul de zile pentru care se rezerva autoturismul (1-3 zile, 3-6 zile si peste 6 zile);
    2. Tarifele include TVA, asigurare RCA, Rovigneta, Asistenta Rutiera cu acoperire nationala, uleiul si intretinerea autoturismului, anvelope adecvate pentru fiecare anotimp, support ethnic 24h/24h
    3. Tariful nu include: costul carburantilor, taxe de drum, orice amenzi primate pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi, etc. Plata acestor sume revin in sarcina clientului.
    4. Pentru rezervarea autoturismelor pe o perioada de 1-3 zile, plata se realizeaza integral prin intermediul site-ului www.asicars.ro sau in momentul semnarii contractului de inchiriere. Pentru inchirierea autoturismelor pe o perioada mai mare de 3 zile, plata se realizeza in procent de 50% la rezervarea realizata pe site sau la semnarea contractului.
    5. Pentru a lua in considerare rezervarea realizata pe www.asicars.ro este necesara plata avansului, altfel, rezervarea nu este inregistrata.
    6. Pentru a inchiria un autoturism din alta locatie decat Oradea, este necesara rezervarea acestuia cu cel putin 48 de ore inainte de predare.


  1. Politica de anulare a unei rezervari confirmata si platita in avans (integral sau partial):

O rezervare platitca in avans, prin transfer bancar sau cu un card (visa, mastercard) pe acest website se poate anula in urmatoarele conditii:
    1. Daca data si ora de ridicare a masinii este mai mare de 24h fata de data anularii, se va rambursa in contul clientului intraga suma platita in avans (in maxim 265 de zile), fiind retinuti 20 euro, reprezentand comisioanele bancare si costurile logistice de inchiriere;
    2. Daca data si ora de ridicare a masinii este mai mica de 24h fata de data anulari, suma platita in avans nu se returneaza, dar, clientul va primi un voucher pentru intreaga suma pe care il va putea folosi la o viitoare rezervare;
    3. Toate anularile rezervarilor platite in avans prin transfer bancar se vor anunta in scris la adresa de email office@asicars.ro Nu sunt luate in considerare anularile anuntate telefonic sau prin alte surse.


  1. Confirmarea rezervarii

    1. Rezervarea autoturismului este considerate sigura doar dupa acceptul clientului privind oferta de inchiriere si dupa ce clientul primeste “confirmarea rezervarii” pe adresa de email in urma transferului bancar.

  2. Exceptii:

    1. Rezervarea este confirmata pentru o clasa/categorie de autoturisme si nu pentru un autoturism anume, asicars.ro va incerca sa ofere clientilor, autoturismul dorit, dar nu poate garanta acest lucru
    2. Daca nici un autoturism din categoria selectata nu este disponibil, clientul va primi un autoturism din clasa imediat superioara fara costuri aditionale;
    3. Limita standard a kilometrilor inclusi in pretul de inchiriere este de 300 km/zi


  3. Livrare/returnare autoturism

    1. Asicars asigura cu titlul gratuity serviciul de transport pentru clientii sai, oriunde in raza municipiului Oradea;
    2. Autoturismul se livreaza in stare unda de functionare, curat si igienizat, fara defectiuni si fara avarii ale caroseriei sau interiorului, altele decat cele evidentiate in Fisa de Livrare/Returnare autoturism;
    3. CLIENTUL ia la cunoștință și verifică starea Autoturismului înaintea semnării Contractului de Inchiriere, iar orice fel de reclamații privind starea acestuia se vor face obligatoriu la Livrare și vor fi consemnate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, la secțiunea “Livrare”, CLIENTUL fiind direct si integral raspunzator pentru orice daune care nu au fost menționate. Nu se acceptă reclamații/obiecțiuni ulterioare livrării cu privire la starea Autoturismului.
    4. CLIENTUL se obligă să returneze Autoturismul împreună cu toate documentele, cheile, accesoriile și echipamentele în bună stare (în starea în care le-a preluat), la locul și data convenite în Contractul de Inchiriere.
    5. La o întârziere mai mare de trei ore față de momentul specificat pentru returnarea Autoturismului în Contractul de Inchiriere, LOCATORUL își rezervă dreptul de a informa Poliția despre furtul Autoturismului, excepție facand cazul în care CLIENTUL notifică Asicars despre dorința sa de a prelungi perioada de închiriere.
    6. În cazul returnării Autoturismului pe timp de noapte sau murdar, când identificarea eventualelor daune este imposibilă, garanția se deblochează în termen de 2 zile lucrătoare, după ce LOCATORUL a avut la dispoziție toate condițiile pentru a inspecta Autoturismul.
    7. Livrarea si Returnarea autoturismului va fi realizata in timpul programului de lucru Asicars (09:00 AM – 17:00 PM). In cazul in care Livrarea sau Returnarea are loc in afara acestor ore sau in timpul zilelor calificate ca sarbatori legale se va percepe o taxa in valoare de 10 Euro pentru orice actiune de Livrare sau Returnare in afara orelor de program, respectiv 25 Euro pentru Livrarea sau Returnarea in timpul zilelor calificate ca sarbatori legale.
    8. Returnarea Autoturismului intr-un alt oras decat cel din care a fost livrat este posibila doar cu acordul in scris al Aicars si in functie de disponibilitatea de dislocare. Pentru acest serviciu se aplica o taxa de dislocare “One Way Rent”  in functie de orasul in care se doreste a se realiza Returnarea si orasul din care a fost facuta inchirierea.
    9. In cazul in care Vehiculul prezinta daune la returnare, este obligatoriu sa prezentati urmatoarele documente:
      1. Un process verbal eliberat de politie si autorizatie de reparative (in caz de accident sau dauna cu tert identificat, fie ca sunteti responsabil sau nu);
      2. Copie a permisului de conducere;
      3. Copie ale actelor de identitate;
      4. Copie a asigurarii RCA;
      5. Copie a talonului auto al tertei parti implicate.
In caz contrar, asigurarile complementare si serviciile suplimentare de protective, eventual incheiate, sunt inaplicabile si veti raspunde pentru toate prejudiciile care va sunt imputabule, in special cele suferite de Vehicul, in limita valorii de piata a Vehiculului, la care se adauga cheltuielile si costurile legate de transportul si imobilizarea acestuia, dar si despagubiri ce acopera prejuduciul cauzat eventual unei terte parti.

  1. Utilizarea autoturismului

    1. CLIENTUL își asumă  raspunderea totală (financiară, civilă și penală) pentru nerespectarea condițiilor stipulate în Contractul de Închiriere.
    2. CLIENTUL se angajează să conducă Autoturismul respectând toate dispozițiile legale privind conducerea unui autoturism pe drumurile publice si accepta că Autoturismul nu va fi utilizat:
      1. în contravenție cu regulile de trafic, vamale, legale etc;
      2. pentru transportul de pasageri sau orice fel de marfă contra unei remunerații sau pentru a împinge sau a remorca orice alt vehicul, remorcă sau alt obiect;
      3. în timp ce șoferul Autoturismului este sub influența alcoolului, drogurilor sau oricăror alte substanțe interzise;
      4. în orice fel de cursă, test, concurs, în off-road, ca autoturism școală sau la activități vânătorești sau în orice activitate ilegală;
      5. pe drumuri semnalizate ca si inchise circulatiei publice, încărcat peste sarcina maximă admisă sau peste numărul maxim de  pasageri, specificate în talonul mașinii;
      6. în orice fel de activitate ilegala;
      7. în zone inundate sau la traversarea unor  cursuri de apă;
      8. altfel decât conform instrucțiunilor și recomandărilor producătorului  Autoturismului pe care CLIENTUL le primeste la livrarea acestuia.
    3. Autoturismul va fi folosit exclusiv pe teritoriul Romaniei, trecerea graniței fiind posibilă doar catre tarile mentionate in lista "Lista tari acceptate pentru cross border" de mai jos si doar în cazul în care titularul rezervarii prezinta la preluarea masinii un card de credit Visa / Mastercard emis pe numele lui, LOCATORUL își dă acordul scris printr-un document în care se stipulează expres acest lucru, prin achitarea tarifului pentru serviciul aditional "cross border" si preautorizarea suplimentara a sumei de 50 euro pe cardul de credit. Aceasta suma preautorizata va fi returnata CLIENTULUI la finalul inchirierii, daca termenii si conditiile au fost respectate; in caz contrar, suma preautorizata va fi incasata de catre LOCATOR.
Pentru parasirea tarii se va aplica o taxă de 12.4 EURO/zi (inclusiv  TVA)/maximum 150 EURO/chirie/luna. Lista tari acceptate pentru cross border: Ungaria, Bulgaria, Austria, Cehia, Slovacia, Grecia, Fosta Republica Yugoslava a Macedoniei (FYROM), Croatia, Serbia, Slovenia, Muntenegru.

    1. Autoturismul nu poate fi condus decât de semnatarul Contractului de Închiriere sau numai de o persoană specificată în Contractul de Închiriere și autorizată de către Asicars.
    2. CLIENTUL nu va lăsa în nici un fel de circumstanțe ușile, geamurile, portbagajul sau autoturismul deschis și nu va lăsa în nici un caz cheile sau actele mașinii în Autoturism.
    3. În caz de defecțiune sau orice altă stricăciune, reparația mașinii trebuie făcută de către un service autorizat desemnat de LOCATOR, numai cu știința, acordul si in baza instrucțiunilor LOCATORULUI.
    4. CLIENTUL nu poate sub nici o condiție să vândă, închirieze sau să garanteze cu Autoturismul.
    5. În caz de accident/incident sau defecțiune, CLIENTUL are la dispoziție numărul de telefon pentru Asistență Tehnică NON-STOP 0373769014 și se obligă a informa fără întârziere LOCATORUL, care îl va asista și îi va oferi instrucțiunile necesare.


  1. Asigurari/responsablitati

    1. Autoturismul este asigurat pentru daune cauzate terților pe perioada menționată în Contractul de Închiriere.
    2. Asigurarea personală a CLIENTULUI, a pasagerilor, a bagajelor sau a oricăror bunuri nu face obiectul Contractului de Închiriere si nici nu este acoperita de asigurarea Autoturismului. LOCATORUL nu raspunde de niciun prejudiciu sau deteriorare ale celor de mai sus.
    3. În cazul în care, ca urmare a utilizării Autoturismului, se ridică pretenții față de LOCATOR, CLIENTUL îl va exonera pe LOCATOR de orice răspundere. LOCATORUL nu este răspunzător pentru nici un fel de prejudicii sau pierderi ale CLIENTULUI și de nici un fel de prejudicii sau daune produse din culpa CLIENTULUI.
    4. În caz de accident, furt total sau parțial ori distrugere a Autoturismului in perioada in care masina se afla in folosinta  CLIENTULUI (indiferent daca evenimentul se produce din vina, exclusiva sau comuna, a clientului sau nu), fapta confirmata de catre autoritatile abilitate, CLIENTUL raspunde cu suma retinuta  cu titlu de Garanție, cu exceptia cazurilor in care daunele provocate in caz de accident, furt total sau partial ori distrugere nu sunt acoperite de politele de asigurare, fiind expres excluse si mentionate ca atare in cuprinsul Contractului de Închiriere.
    5. Garantia nu va fi returnată, ori va fi restituita numai partial in cazurile expres prevazute de art. 6.4 din Contractul de Inchiriere.
    6. Garantia se poate constitui ca o fransiză la asigurare pentru situatiile in care se produc riscuri asigurate din culpa CLIENTULUI.  CLIENTUL este pe deplin responsabil și trebuie să plătească toate daunele, costurile și/sau pierderile dacă șoferul se află sub influența alcoolului sau al drogurilor, dacă nu s-a respectat oricare din condițiile prezentului Contract, precum și în cazul în care nu prezintă documentele necesare eliberate de Poliție (în caz de furt, accident sau orice alt incident).
    7. În caz de infracțiune, CLIENTUL este responsabil civil, penal și financiar. În caz de furt, dacă CLIENTUL nu predă cheile și actele Autoturismului, precum și dovada furtului (procesul-verbal) eliberat de Poliție, CLIENTUL este responsabil în totalitate: financiar, civil și penal, toate asigurarile pierzandu-si  valabilitatea in aceasta situatie.
    8. În cazul nereturnării Autoturismului la data, ora și în locația prevăzute în Contract, a folosirii Autoturismului peste termenul de închiriere fără o aprobare prealabilă scrisă în acest sens de la LOCATOR, CLIENTUL își asumă responsabilitatea totală (financiară, civilă și penală), obligându-se să plătească închirierea Autoturismului pînă la data recuperării sau returnării acestuia, să achite toate cheltuielile LOCATORULUI pentru recuperarea Autoturismului și o taxă de administrare de 1500 eur. Această faptă a CLIENTULUI constituie infracțiune și se sancționează conform legislației în vigoare. După momentul prevăzut în prezentul Contract pentru returnarea Vehiculului plus o ora, nicio asigurare nu mai este valabilă.
    9. Nerespectarea obligațiilor menționate în paragraful de mai sus duce la încetarea efectului asigurărilor, iar răspunderea pentru daunele provocate revine în totalitate CLIENTULUI, inclusiv venitul nerealizat pe perioadă imobilizării Autoturismului închiriat.
ASICARS nu va raspunde decat pentru faptele ilicite savarsite cu vinovatie prin exercitarea serviciului pus la dispozitia CLIENTULUI, exceptand situatiile in care paguba a fost provocata de CLIENT, cu intentie sau din culpa grava,cand paguba a fost cauzata de starea de sanatate a CLIENTULUI sau fapta unui tert. Prejudiciile cauzate de simpla imprudenta sau neglijenta vor exonera Asicars de raspundere in cea mai mare masura posibila, iar CLIENTUL intelege sa fie exclusiv raspunzator pentru prejudiciile cauzate direct sau indirect, partial sau total de comportamentul sau, renuntand a solicita orice fel de despagubiri de la ASICARS.

  1. Garantia

    1. La întocmirea Contractului de Închiriere, CLIENTUL trebuie să blocheze  o Garanție cu o valoare cuprinsa intre 100 si 500 euro in functie de modelul sau categoria autoturismului;
    2. Garanția îi va fi returnată integral CLIENTULUI, daca:
      1. Autoturismul este returnat fără avarii, altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, la secțiunea “Livrare”;
      2. In caz de avarii/daune ale Autoturismului cauzate de către terți, CLIENTUL prezintă toate documentele necesare conform situației respective și care atestă nevinovăția lui (în Cap.7 al Contractului de Închiriere, sunt evidențiate documentele necesare);
      3. Autoturismul a fost returnat cu aceeași cantitate de combustibil cu care a fost livrată, evidențiată în Contractul de Închiriere sau în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism;
      4. Autoturismul este predate curat atat in interior cat si in exterior
      5. Accesoriile (ex. GPS, scaun copil, lanturi de zapada, etc) predate împreună cu Autoturismul în momentul livrării, să fie returnate în stare de funcționare,fără avarii sau defecte, altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism la secțiunea “Livrare”;
    3. Întreaga sumă reprezentând Garanția sau o parte din aceasta nu va fi returnată în cazul în care:
      1. Autoturismul prezintă defecțiuni sau avarii: zgârieturi sau deteriorări ale vopselei, caroseriei sau interiorului (tapițerie, bord etc.), jante îndoite, fisurate sau zgariate, cauciucuri defecte , toate crapaturile si zgarieturile de pe parbriz sau alte tipuri de sticla (faruri, oglinzi, lampi din spate), piese lipsa sau rupte sau orice alte avarii și defecte,altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, la secțiunea “Livrare”. Cuantificarea daunelor se va realiza prin raportare la serviciul international on-line EUROTAX, iar ASICARS are obligatia de a pune la dispozitia CLIENTULUI,in format electronic, prin e-mail, la adresa mentionata in cuprinsul prezentului Contract, un extras al raportului EUROTAX, anterior momentului incasarii sumei din garantie. Clientul declara ca este de acord cu aceasta metoda impartiala de cuantificare a daunelor.
      2.  CLIENTUL nu returnează cheile, actele și orice alte accesorii primite odată cu Autoturismul la preluarea acestuia;
      3. Returnarea Autoturismului nu se face la ora și locul stabilit între părți (excepție face cazul când CLIENTUL înștiințează LOCATORUL și LOCATORUL își dă acordul scris asupra modificării datei și locului returnării Autoturismului);
      4. În momentul returnării Autoturismului, starea tehnică a acestuia nu corespunde cu cea din momentul preluării de către CLIENT sau dacă cutia de viteze sau motorul prezintă avarii datorită utilizării neadecvate fie vizibile si recunoscute de CLIENT, fie constatate prin evaluarea in service autorizat in cel mult 48 de ore lucratoare de la momentul returnarii Autoturismul, CLIENTUL avand dreptul de a fi informat prin e-mail, la adresa de e-mail furnizata in cuprinsul prezentului Contract, despre momentul si locul efectuarii evaluarii, la care are dreptul sa participe;
      5. CLIENTUL nu a respectat condițiile de mai sus prezentate  sau alte obligații ce îi revin prin semnarea Contractului de Închiriere, in urma carora s-au produs prejudicii Autoturismului;
      6. In cazul in care autoturismul inchiriat este returnat cu daune, altele decat cele evidentiate in Fisa de Livrare/Returnare Auto, in sectiunea „Livrare”, clientul are olbigatia sa prezinte la returnarea autoturismului Procesul-Verbal Constatator, Anexa 2 (pentru compania de asigurări), precum și Autorizația de Reparație (toate cu semnătura ofițerului de Poliție și ștampila secției de Poliție).In caz contrar, intreaga garantie va fi incasata.


  2. Accidente/incidente, avarii sau furt:
În caz de accident/incident sau furt/tentativă de furt dovedită printr-un Document Oficial eliberat de organele abilitate, CLIENTUL are urmatoarele obligatii:
    1. să nu abandoneze Autoturismul și să respecte legislația privind părăsirea locului accidentului;
    2. să ia toate măsurile posibile pentru limitarea pagubelor produse;
    3. să informeze fără întârziere Poliția, de pe raza localitătii în care s-a produs accidentul / incidentul, în vederea constatării accidentului / incidentului și întocmirii formelor legale;
    4. să anunțe LOCATORUL despre producerea oricărui accident/incident, incendiu, furt sau tentativă de furt, chiar dacă paguba este numai parțială, la numărul de asistentă NON STOP 0373769014, în maxim 12 ore de la producerea accidentului/incidentului;
    5. să obțină de la Poliție Procesul-Verbal Constatator, Anexa 2 (pentru compania de asigurări) și Autorizația de Reparație (toate cu semnătura ofițerului de Poliție și ștampila secției de Poliție).
    6. să predea LOCATORULUI cheile și actele mașinii, precum și actele enumerate la punctul anterior (punctul  v);
    7. să predea reprezentantului Asicars, la returnarea Autoturismului, Declarația de accident/incident (aflată în torpedoul Autoturismului) completată conform realității privind împrejurările în care s-a produs incidentul/accidentul cu Autoturismul închiriat.
  • Taxe/penalitati

      1. Prima oră de întârziere față de ora returnării este gratuită. Intarzierea cu mai mult de 1 oră se sanctioneaza cu echivalentul unei noi zile de închiriere, plus echivalentul serviciilor adiționale, la tarifele stipulate în Contractul de închiriere.
      2. Garantia se poate constitui ca o fransiză la asigurare, pentru situatiile in care se produc riscurile asigurate;
      3. Prețul de închiriere și de asemenea Garanția sunt calculate pe baza prețurilor puse la dispoziția CLIENTULUI în Contractul de Închiriere și vor fi plătite în avans la Livrarea Autoturismului. Plata făcută la momentul închirierii nu poate, sub nici o condiție, să fie folosită pentru prelungirea perioadei de închiriere. Dacă CLIENTUL dorește să prelungească perioada de închiriere, trebuie să obțină în avans aprobarea scrisă a LOCATORULUI și să plătească în avans orice prelungire a Contractului de Închiriere. În cazul în care CLIENTUL nu achită factura la data emiterii, acesta va achita penalități de 0, 5% din valoarea facturii pentru fiecare zi de intarziere.
      4. Dacă Autoturismul se returnează înainte de expirarea perioadei de închiriere, sumele plătite în avans nu se returnează;
      5. Taxele de parcare, taxele de drum, amenzile sau orice alte taxe sunt suportate în totalitate de catre CLIENT.
      6. Combustibilul nu este inclus în prețul de închiriere. CLIENTUL va returna Autoturismul cu aceeasi cantitate de combustibil cu care a fost livrat, evidențiată în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, în caz contrar va achita contravaloarea combustibilului lipsa plus o taxa fixă de realimentare in valoare de 15 €.
      7. Returnarea Autoturismului în stare excesiv de murdară se taxează cu 50€. Notiunea „excesiv de murdar” reprezintă situația în care Autoturismul necesită curățirea în detaliu a interiorului acestuia, adică mai mult decât procedura obișnuită de spălare.Exemple: tapițerie pătată, urme de noroi pe bord, scaune sau banchetă, resturi perisabile lăsate prin Autoturism, altundeva decât într-o pungă menajeră, etc
      8. FUMATUL ESTE STRICT INTERZIS în toate autoturismele închiriate de la Asicars. În cazul în care Autoturismul este returnat cu dovezi că s-a fumat în interiorul acestuia, CLIENTUL va achita o penalizare in valoare de 124 Euro către Asicars.
      9. Alte taxe sau penalități: Pierderea cheilor = 250 €; Pierderea Documentelor = 200 €; Pierderea accesoriilor = 70 €; Refuzul de a completa Declaratia de accident/incident (inclusiv in cazul achizitionării Serviciului Risc 0) = 150 Euro. In cazul in care Autoturismul nu este returnat in data si locatia stabilită în Contractul de Închiriere, LOCATARUL (CLIENTUL) va suporta în totalitate costurile de recuperare a Autoturismului. La costurile de recuperare se va adauga o taxă penalizatoare in valoare de 150 €.